Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 55. Bölüm – atv

Just another WordPress site

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 55. Bölüm – atv

(Jenerik Müziği.) Ne oluyor orada? Bozuldu herhalde Baba Adnan, nerede kaldı reisler? Göremiyorum ki abi, gişelerden hemen önce arkamızdalardı Elli defa dedim arayı açma diye Telefonları da kapalı Yer yarıldı içine mi girdiler? Esra, bak daha yeni uyanmıştır ters ters konuşma olur mu?

Abla, beni tembih etmek için gelmedin ki, onun ters konuşmasın engellemek için geldin Sen bir güzel güzel konuş, o ters bir şey söylerse ben ona cevap verebileyim Peki abla Merhaba Sen kimsin? Suzi Siz kimsiniz? Allah hepinizin cezasını versin Tüm Çakırbeyliler’in hatta bütün erkeklerin Yürü, yürü gisdiyoruz Getirdi mi Alparslan ekmekleri? Yok Kimle konuşuyordun, kapıdaki kimdi? İki kadım geldi Nasıl iki kadın? İki güzel kadın Biri kısa saçlı, biri uzun saçlı, omuzunda ceket vardı omuzunda ceket olan Allah tüm Çakırbeyliler’in cezasını versin dedi ben de hiçbir şey anlamadım Yenge Abla İlyas geliyor, görmek istemiyorum yüzünü Yenge Yenge Bana yenge deme, bana yenge deme abisi kılıklı Amca, hayırdır elinde tavayla evin önünde ne bekliyorsun? Yengen yüzüme tükürdü Hangi yengem, ne yengesi? Eyvah, eyvah ki eyvah! Hayır yani bunların bu kadın düşkünlüğü nedir, iki gün iki gün kadınsız kalın, bir acı çekin, bir üzülün, yok Hasta bunlar vallahi tedaviye ihtiyaçları var Hayır, diyeceksin ki onlar hastaysa biz neyiz vallahi bu kadın düşkünü adamlarla evli olduğumuza göre biz de hastayız herhalde Abla Ben artık yapamayacağım, senden tek isteğim boşanmama yardımcı olman Boşan tabi Bu ne rezillik ya, bizimle kavga ediyorlar başka kadınların omuzunda teselli buluyorlar

Omuzunda olsa yine iyi, koyunlarında buluyorlar Esra sus Allah aşkına, gözümün önüne bir de böyle şeyler getirtme benim Abla, sen beni Handan ablalara bırak; eşyalarımı toplayayım, Aydın’a gideyim Vekalet falan ne gerekiyorsa oradan yollarım İstersen direkt bizim eve gidebiliriz, İlyas giremez bizim eve artık Hızır abi neler yaptı da girdi o eve, İlyas mı giremeyecek? Laf sokma Esra, laf sokma tamam nereye istiyorsan oraya gidelim İlyas üzülme ben gider anlatırım, nereden bilsinler misafir olduğumu? Tükürdü Yüzüme tükürdü yüzüme İnanabiliyor musun, benim yüzüme tükürdü ya? Amca, hangi yüzüne tükürdü? Senin kaç tane yengen var lan? Bir tane Öteki yengen mengen değil, ayrıldım ondan ben Gerçi o, az önce yüzüme tüküren de bundan sonra benim yengem değil de neyse Ya bu tükürme meselesini çok büyütmeyelim, şimdi dışarıdan bakan herkes öyle anlayabilir Tamamen benim hatam, özür dilerim ben Alparslan zannedip kapıyı açtım Sen kimsin, kimsin; misafir? Sen dün gece bizim masamıza gelmişsin misafir olmuşsun, kafamız güzel diye gece vakti yolda gelirken geberip gitmeyelim diye getirmişsin bizi evimize bırakmışsın, biz de sana demişiz ki gel bizim evimizde misafirimiz ol ama gördüğün muameleye bak İlyas benim için önemli değil, sen kızı seviyorsun, senin karın Sabaha kadar onu konuştun Böyle bir şey için aranız bozulsun istemem, hadi Alparslan beni oraya götür bir de ben anlatayım, dün gece İlyas ile beraber yatmadım bile diyeyim Yok, yok bence şuan bence şuan hiç kimse hiçbir şey yapmasın, Hızır amcam gitsin gerekeni anlatsın Yoksa şuan sen de gitsen ben de gitsem yengem yüzümüze tükürür Tükürür, bana tükürdü ya bana, bana [Telefon Çalıyor] Efendim Vehbi abi? Alparslan, amcan yok Amcam ile birlikteyim Reis orada mı? Hayır, İlyas amcam ile birlikteyim, ne demek amcan yok Vehbi abi? Alparslan, arkamızdaki arabadaydılar Hızır Ali ile gişelerde kayboldular Telefonları da kapalı ikisininde Ne olmuş? Bir dakika, amcam le Hızır Ali ortada yokmuş Ya kesin bir yere gitmişlerdir, abim bu bilmiyor mu Vehbi abi? Tamam Vehbi abi, ben bir sağı solu araştırayım sana dönerim Sağ sol neresi Alparslan? Dayımı arayayım belki oraya gitmişlerdir amca Ben de bir Ünal’ı arayayım Ya abartmayın, abim diyorum abim, kesin yine birinin peşine takılmıştır bir işin peşindedir [Telefon Çalıyor] Ünal’cığım Neredesin sen? İlyas’ın yanında, Alparslan ile birlikte Hızır ile oğlu kaçırılmış, onlar senin yanında oturuyorlar öyle mi? Kaçırılmış mı? Dur, dur bir ben bir spikeri açayım

Ünal Bey sen ne diyorsun, ne kaçırılması? Ercümentler mi yapmış Ünal Bey? Operasyon daha büyük Alparslan, sen dayının yanına git, İlyas sen de Suzi ile bana gel CIA mi? Dayına böyle olduğunu söylersin Ünal Bey, sen nereden emin oluyorsun Ercüment’in olmadığına? Ercüment olsaydı sıkarlardı, yolun ortasında koskoca bir araba birdenbire kayboluyorsa bu CIA’Ddir Ben bir şey söyleyeceğim kızacaksın Sen nereden haber aldın bunları? Kızacağım şeyi neden söylüyorsun be adam? Ya gizem yapmanın zamanı mı şimdi, ne yapacaksak onu söyle bari? Pazarlık yapacağız Yılmaz, pazarlık Tabii eğer çok geç kalmadıysak Ben Davut Beyi bir arasam mı? Sen Davut Beyi ara, ben de kiminle pazarlık yapabilirim onu arayayım Ne oldu? Niye geri geldiniz siz? Çünkü İlyas Beyi gönül eğlendirirken yakaladık Yazıklar olsun Sen geç şöyle Bende kabahat, hayır sen niye karışıyorsun sana ne? Ya İlyas’dan bahsediyoruz biz Meryem, yapmamıştır öyle şeyler Yapmış işte, yapmış Hem de kiminle yapmış biliyor musun Ceylan Hanım? Kiminle? Senin bana o fitnelediğin, dikkat et dediğin Suzi ile Yok artık! Yok artık falan değil yani sabahın köründe daha yüzünü yıkamadan kıza kahvaltı hazırlarken gördüm, daha ne göreyim? Daha göreceğin çok şeyler vardır da, evin içerisine girdiniz mi, kesin odalardan birinde Hızır vardır Ceylan, bir saçma saçma konuşmaya başlama yine Meryem, kahvaltı hazırlayan Hızırdır yanlış mı biliyorum? İlyas bir kadınla birlikte olsa, kahvemi getir, çayımı getir falan der, kesin o evde biri vardır Ben kocamın ne halde olduğunu biliyorum, ne yapacağını, ne yapmayacağını o kadar da değil İlyas’ın evinde ne münasebet? Hızır’ı aradın mı? Aradım, kapalı telefonu Heh işte bak Ya sen benim aklıma niye böyle pis pis düşünceler sokup duruyorsun? Hızır bana da, Esra’ya da, kardeşine de böyle bir saygısızlık yapmaz Nerede o zaman Hızır? Size kim söyledi? Neyi? Hızır ile Hızır Ali’nin kaybolduğunu Ne diyorsunuz siz, ne kaybolması? Nereye kaybolmuşlar? Şimdi Ersan gelecek, detaylarını öğreniriz Mobeselerden görebildiğimiz bunlar otoban girişinde yolda arabaları sürüklenerek zorla bir tıra sokulmuş, Nevzat’ın mobeselerden görebildiği bu Ercümentler mi, abi? Ercüment kim, kim bunlar? CIA Ah gitti oğlum! Ne, nasıl, ne demek gitti? Alparslan nerede, telefonum, İlyas İlyas?

Meryem Sakin ol, sakin, hepsini öğreneceğiz, ne yeğenimi ne de Hızır’ı onların eline bırakacak değilim Hızır Ali, oğlum Hızır Ali İyi misin oğlum? İyiyim ben, iyiyim iyiyim Neredeyiz, burası neresi? Şu halimize bakılırsa baba, Amerika’dayız Ne Amerikası oğlum? Kimse yok mu? Kimse yok mu? Baba, Amerika’da ceza evinde bize bu tulumlardan giydiriyorlardı Ne Amerikası oğlum, ne Amerikası? Kim aldı bizi o zaman baba? Belli ki bu şerefsizler aldı ama burası neresi, neredeyiz? Kimse yok mu? Baba İngilizce bağırayım mı? Boş boş konuşma lan, ne İngilizce bağırması, bağıracaksan Türkçe bağır İşkencede bile olsan Türkçe konuş ki onlara işkence olsun oğlum Lan, lan neresi lan burası? Sizinle görüşmeye gelecekler, sessizce bekleyin Sen kimsin, kim gelecek? Sessiz olun Ya burası neresi bari onu söyleyin? Susun! Susmaszak ne yaparsınız lan, turuncuları çıkartıp pembe mi giydirirsiniz? Yerine otur Oturmazsam ne olacak lan? İyi misin oğlum? İyiyim, iyiyim Şerefsizler Baba niye itiraz ediyorsun ki? Belli ki biri gelip konuşacak boşu boşuna dayak yedik Niyetlerini anlamaya çalıştım, belli ki sorgulamayacaklar, dövecekler Baba, çok tuhaf yöntemleri var Ee ilk defa içeri girmiyoruz oğlum, önce sopayı yiyeceksin ki direncin gelişsin Korkacak bir şey yok, altı üstü bir sopa işte Ah! Bizi belli ki CIA aldı, senin yöntemlerin Türkiye’de geçerli olabilir de baba ne yazık ki Amerika’da öyle olmuyor Boş boş konuşma lan, ne yani bizi Çinliler alsa kafamıza su mu damlatacaklardı, önce döveceklerdi işte Tamam kalk kalk, çöktü demesinler kalk, ulan ben sizin babanızı Biri bana bunun yalan olduğunu söylesin

Ne demek Reis’i aldılar? Otur hadi, otur İçimizde yalancıya benzeyen biri mi var Ender? Ya öldürdüler deyin, sıktılar deyin Aldılar ne demek? Bu kadarını biliyoruz Ender Ercüment mi almış, CIA mi? Ne fark eder İlker? Fark eder ağa, Ercüment aldıysa gideriz, buluruz, sıkarız, bir şey yaparız CIA aldıysa burada niye oturuyoruz, Ünal’ın yanına gidelim? İlyas Ünal’ın yanında, bekleyin geleceğim dedi Biz bu Ercüment’i hafife aldık desene Belli ki öyle yapmışız Bunlar, Hızır’a ya da oğluna bir şey yapacak olsalardı orada öldürürlerdi Belli ki pazarlığa açık bir nokta var Tamam da ağa, kiminle pazarlık yapacağız, kiminle? Kiminle pazarlık yaptığımızın önemi yok Yeter ki bizimle pazarlık yapsınlar eğer Hızır ile pazarlık yaparsalar Hızır’ın cesedini akşam meydanlığa bırakırlar Ercüment değil diyorum İlyas, niçin anlamıyorsun? Operasyonun onun yapıp yapmasının bir önemi yok Ünal Bey madem CIA için bu kadar değerli bir adam gidip adamı alalım, hiçbir şey yapamıyorsak takas yaparız Bunu sen düşünüyorsun onlar düşünmüyor, öyle mi? Öldürürler İlyas Ya sen de her şeye öldürürler, öldürürler deyip durma ya Kız yalan mı söylüyor? Bunu Hızır’ın yüzüne de söyledi, seni öldürecekler diye Peki iyi, tamam ne yapıyoruz? Yılmaz Ercüment ile görüşmeye gitti, dönsün öyle Adam sizden ne istedi? Masaya oturmak İstediğini verin o zaman İşte o zaman abim ölmüş demektir Niye ki? Sen bilmezsin Suzi’ciğim Bununla abisinde racon diye bir şey var, ölelim daha iyi demek istiyorlar Yok, biliyorum, Japonlar’da da var Gurur yüzünden yani Bu gurur dediğin şey Japonlarda da var Bizde de var, bütün dünya’da var, bir Amerikalılarda yok Ercüment Uyanık, Hızır hariç tümünün ortak kararıyla ancak sizinle görüşebilirim dedi

Öyle bir dünya yok Yılmaz abi, öyle bir dünya yok İlyas’cığım bence önceliğimiz abinin ve yeğeninin sağ salim bırakılması bu konuda bir karar alalım, sonrasına sonra bakarız İşin içinde yeğenin olmasaydı ben de senin gibi tepki verirdi İlyas ama Hızır’ı tanıyorum gerekirse oğlunun ölümüne bile göz yumar ama uzlaşmaz Karar senin Ölsün, abim de ölsün, yeğenim de ölsün İlyas İlyas sen demedin mi yeğenim Türk istihbaratının da başının yeğeni diye Evet öyle, elbet onlar da yeğenleri için bir şeyler yapacaklardır he İşte ben de sana diyorum ki akıllıca davranalım Sen pazarlığı yürüt, Ünal Bey de Türk devleti ile savaş mı çıkarmaya çalışıyorsunuz diye CIA’i köşeye sıkıştırsın Masadakiler ile konuşalım, Ercüment ortak karar istiyor eğer diğerlerini de ikna edebilirsek İlyas’ın kardeşlikten dolayı ikna olmamasını Ercüment’e bir şekilde anlatırız Aferin Yılmaz, Özer’in yokluğunu aratmıyorsun Sağ olun Ünal Bey de, sonumuz benzemesin Tipi’nin mekanında diğerleri, siz gelmiyor musunuz Ünal Bey? Benim oyum Ercüment’in masada oturmasından yana Beni Yılmaz temsil eder, siz gidin Bende şu CIA işine bakayım Hızır’ı kurtarmamız gerek Emin misin? İsteseydi beni öldürebilirdi, bu beni sevdiğini göstermez ama masasına ve ilişkilerine bu kadar sadık birinin ölmesine izin veremem Bu senin Hızır’ı sevdiğini gösterir, biliyorsun sevgi seni zayıflatır Hızır’ın ölümü beni daha çok zayıflatır Bakalım ne yapabilirim

Benim için her şeyi yapabileceğini biliyorum Hızır’ı kurtarsam da oğlunu vermezler Oğlunu kurtarmazsan Hızır’ı kontrol edemeyiz, ben dahil Ercüment masaya oturacak, ne isterse verilecek Bunu koz olarak kullan Okey. (Tamam.) Ayşen Efendim? Anneme ya da çocuklara Hızır ile ilgili bir şey söylemeyelim Seni bu halde görürlerse bir şey söylemeye gerek kalmaz zaten İlyas ile ilgili durumu anlatırsın, benim konuşacak halim yok zaten Tamam abla Civciv’i de ara, Servet duyar muyar Mübeccel’e bir şey söylemesin, Meryem abla özellikle rica etti de Tamam abla, söylerim Hoş geldin abla Meryem, ne oldu? Konuşacak halim yok, Ayşen anlatır Ayşen Gel Hele gel Ayşen Hadi Ne olmuş Belli ki İlyas ile Esra’nın işi olmamış anne Bir edepsizlik mi etti İlyas, Meryem’in o hali ne öyle? Evet anne, bir edepsizlik olmuş Otur aşağıya, otur Ee anlatsana Ayşen, Meryem abla seni evden içeriye aldığına göre çok kötü şeyler olmuş olmalı E bir sus da dinleyelim Mübeccel Heh Eve gittiklerinde başka bir kadın kapıyı açmış Yok canım temizlikçidir o, İlyas abim çapkınlık işlerini beceremez Kimmiş peki? Suzi adındaki bir kız Hadi canım, Hızır abiden beklerdim ama İlyas’dan ıı Püh rezil! Ben onun için bir aydır gözyaşı döküyorum, hatimler indireyim o gitsin zina etsin

Teyze dur ne zinası, kapıyı başka bir kız açtı diye şimdi, mahsus yapmıştır İlyas belki Öyle midir, değil midir bilmem ama Esra eve girdi, odaya kapandı Meryem ablam da, arabayı ben kullanamayacağım sen beni eve götür dediğine göre Yani ne yalan söyleyeyim bir yandan da sevindim, nedir şu Meryem ablanın çektiği hiç değilse bu sefer Hızır abi değil İlyas, Esra da iki gün ağlar ondan sonra bir karar verir İlyas’ın kucağına çocuğu kendisi mi verecek yoksa Suzi mi verecek diye, rekabet yüzünden neleri affetmiyoruz Bana bak Mübeccel, İlyas Hızır’a benzemez, bence sen bu konuya dikkkatli yaklaş vallahi bak bu sefer gözünün yaşına bakmam, derim İlyas’a dediklerini Lütfiye He anne İlyas’ı ara, telefonu bana ver, ben de Meryem’in yanına çıkayım Kızla mı konuşacaksı anne? Sana ne? Konuşmayacağım Efendim anne? Püh, püh, sana yazıklar olsun! Annen duymuş mu yoksa? Duymuş bir şeyler belli ki ama önemli değil, alıştım sabahdan beri Meryem Efendim, anne? Hangisine bir şey oldu? Anlamadım anne Ben aşağıda senin kurduğun tiyatroyu devem ettirdim ama yüreğim sızlıyor İlyas’ın sesini duydum, öyle geldi bana, Hızır’a mı, torunlarıma mı bir şey oldu? Anne Hızır ile Hızır Ali’nin başı beladaymış ama Nasıl? Nasıl bir bela? Anne, çözmeye çalışıyorlar ben de tam bilmiyorum Ben, ben artık güçlü duramıyorum Meryem Yapamıyorum kızım Sen olmasan ben hiç duramam Senin en güçsüz halin hepimizi ayakta tutmaya yeter Annem, ne olur bırakma kendini Anneler uşak doğuruyor, ben dert Öyle bir dert doğurdum ki, hem bana dert hem dünyaya dert Seninkiler biraz öyle O İlyas yemiş mi o haltı? Yemiş ya da yememiş, tükürdüm suratına geldim İyi etmişsin, aynısını ben de telefonda ettim az önce Benim için hiç mahsuru yok, otursun Ercüment masaya, maksat Reis’e bir şey olmasın

Daha ne olacak İlker, daha ne olacak? Öyle deme dadaş, İlker ile aynı fikirle olmak istemem ama Hızır tek bırakılsın da Ercüment masadaymış, mekanındaymış fark etmez, nasıl olsa bir hal çaresine bakılır Beyler, bir hal çaresine falan bakılamaz, Ercüment masaya oturursa bu CIA’in kararı ile olacak Özer’i öldürdük, başımıza neler geldiğini gördük bu saatten sonra Ercüment’e bir şey yapılırsa bütün masaya yaptırımlar uygulanır Belli ki Ercüment o yüzden bütün masanın kendisine oy vermesini istiyor ağa, hepimizi sorumlu tutmak istiyor Ben istemem bu herifi Sağ ol Ender abi En azından bir kişi bana katıldı Hepimiz sana katılıyoruz da, söz konusu olan yeğenin ve abin Abim aleyhine el kaldırılmasındansa ölmeyi tercih eder, bunu da buradaki herkes iyi biliyor.< Aynen, Reis oradan bir çıkar, böyle bir karar aldığımızı duyarsa suratımıza tükürür Tükürür Tükürür, tükürmez mesele değil, yeğenini de aldılar bu devlet ne yapıyor, Alparslan nerede? Nerede olacak, onlarda bir koldan mekanı bulmaya çalışıyorlar Tabi hala Türkiye'de ise Benim bildiğim CIA uçağa attığı gibi başka bir ülkeye götürüyor sorguya Her şeyi de bil İlker, her şeyi bil Hızır Reis'in geri alınması için her şeye evet diyenler el kaldırsın Öyle her şey diye konuşma Yılmaz Mecbur konuşuyorum, biraz sonra adamın karşısına geçeceğim ne isterse evet diyeceğim Of! Yılmaz haklı İlyas, bu durumda bir tükürüğün lafı mı olur diyeceğiz, hepimiz elimizi kaldıracağız Alparslan burada yok ama o da yeğenin neticede İlyas gibi aile olarak oy vermemeleri normal dersin Ercüment'e, Yılmaz Ben de geleceğim İlyas, senin gitmen bir çatışmaya sebep olur Çatışırsak çatışırız ama bir delilik yapmayacağım Neticede abim ve yeğenimin hayatı söz konusu Gözlerini içine bakacağım, o masaya otursan da senin gözlerini çıkaracağım diyeceğim Yerlerini tespit ettik efendim Niye burada konuşuyoruz o zaman Nevzat? Ceylan Hanım, her ne kadar başarılı bir operasyon yürütsek de burası yasal bir üs değil

fark edilirsek ikisini de öldürebilirler Deliliğin lüzumu yok Ceylan Bir delilik önerdiğim yok abla ayrıca bunu Hızır’a da sorsan öleceğini bile bile girin der Hızır der ama Hızır Ali de orada Hızır Ali’nin kim olduğunu biliyorum abla, kendisi benim oğlum olur Ne diyorlar yeğenim? İlyas amcam ile Yılmaz abi, Ercüment ile görüşmeye gidiyorlar, masaya kabulünü oylamışlar Ve Kabul denmiş Nevzat Buyurun efendim Hızır ile yeğenim serbest de bırakılsa başka bir durumda olsa operasyon hazırlığını yap, emrimi bekle Emredersiniz efendim Dayı, CIA ile savaşırsan seni öldürürler Henüz bir şansımız var, tamam adamlar istediklerini alacaklar ama sonrasında Hızır amcam bu adamların yanına bu işi bırakmaz Alparslan mesele masanın meselesi değil artık, adamlar bizim toprağımızda bizim adamlarımızı esir aldılar Üstelik bunlardan biri de benim yeğenim eğer buna sessiz kalırsam bütün ülken esir demektir Ben söylemeden sakın bir şey konuşma Tamam baba Sizi böyle görmek istemezdim Güzel bir ilişkimiz olduğunu hatta anlaştığımızı düşünüyordum Yanlış düşünmüşsün, bize bunları giydirdin diye esirin miyiz zannediyorsun? Prosedür bu, normalde Amerika’ya karşı suç işleyenler bu rengi giyinir Normalde bu rengi pek sevmem, yani benim rengim değildir pek ama madem Amerika’ya karşı suç işleyenlere bu rengi giydiriyorsunuz hiç çıkarmak istemem Oğlunuz iyi bilir, onun üzerinden bu tulumları biz çıkarmıştık Bir anlaşma yapmıştık, biz anlaşmaya uymayan insanları cezalandırırız Hmm ne yapacaksın, beni Guantanamo’ya gönderip işkence mi yapacaksın? Sizi cezalandırmam için bir yere göndermem gerekmiyor ama tabii oğlunuz geldiği yere dönerse iyi olur

Beni oğlumla mı tehdit ediyorsun? Neden olmasın, siz ailesine bağlı bir babasınız Doğru ben ailesine bağlı bir babayım o yüzden şimdi size bir soru soracağım Ömer nerede? Anlamadım Ailemin her ferdini, bütün çocuklarımı alın, gözümün önünde işkence edin, öldürün neticede beni de öldüreceksiniz sonu ölümle bitecek olan bir şeyi niye tehdit olarak algılayayım? Nasıl olsa hepimiz ölmeyecek miyiz? Hızır Ali’yi alın buradan Beni burada da öldürebilirsiniz, başka bir yere götürmenize gerek yok Sen benim oğlumsun, unutma, benim oğlumsun bunu sakın unutma Bak koçum, vatanına ve milletine ihanetten daha büyük bir acı yoktur, bu acıyı asla unutamazsın hayatından asla çıkaramazsın, diğer acıların hepsi geçer hepsi biter, sakın unutma Baba, beni merak etme ben senin oğlunum Duydun mu oğlu mu? Duydum, sen de birazdan çığlıklarını duyarsın Dediğim gibi, ihanetini duymadığım sürece hiçbir şey benim canımı yakamaz Değer miydi Hızır, ticaret için, para için? Beni Ünal il karıştırma, para, mal, mülk umurumda değil sadece şunu bil, yedirmem, bu ülke senin ülken değil Gidin, dünyanın neresinde, nasıl bir savaş çıkarıyorsanız çıkarın ama burayı sana yedirmem Sen yedirsen de yedirmesen de böyle, terör olacak, örgütler topraklarında cirit atacak Ve bütün bunları siz yöneteceksiniz, öyle mi? Biz yönetiyoruz zaten, biz dünyanın beyniyiz Bak bu doğru, siz dünyanın beynisiniz, İngilizler kalbi, Almanlar ciğerleri, diğerleri böbrekleri vesaire vesaire Pek, şimdi dünya denilen bir vücutta sizce biz neyiz he, biz neyiz? Mevcut durumunuzla, gücünüzle işe yaramayan bir tırnak gibi düşün, olsanız da olur olmasınız da İşte bu, işte baştan beri söylediğim bu, siz bu memleketi tanımıyorsunuz, siz bu toprakları tanımıyorsunuz hiç anlamadınız Peki, siz söyleyin siz bu vücudun hangi paçasısınız? Biz dünya denilen bir vücutta ele gelen, avuca gelen, gözle görülebilen bir şey değiliz biz bu dünyanın vicdanıyız

Her organını kesebilirsin, durdurabilirsin, parçalayabilirsin, istediğin her şeyi yapabilirsin ama vicdanına hiçbir şey yapamazsın Vicdanı ancak sızlatabilirsin, siz şuan dünyanın vicdanını sızlatatıyorsunuz yaptıklarınız ve yapmadıklarınızla ama bir gün vicdanın sesini duyacaksınız ve o gün iflas ettiğiniz gün olacak Bir mafya babasından beklenmeyecek felsefi bir yaklaşım Mafya babası olduk diye vicdansız değiliz, bizim de kendimize göre bir felsefemiz var yaşamak için, ölmek için, öldürmek için ama sizin hiçbir şeyiniz yok Uğruna ölmek için işte o yüzden yerli yersiz, sebepli sebepsiz herkesi ama herkesi öldürüyorsunuz Bu kadar felsefe bence yeter, sana Ünal’ı öldür dedim Özer’i öldürdün Ercüment’i masana alman için bir fırsat verdim, sen ne yaptın, masadan kovdun Şimdi senin ve oğlunun yaşayabilmesi için geçerli bir tek sebep söyle Oğlumun veya benim, seni öldürmesini istemiyorsan sana söyleyecek hiçbir geçerli sebebim yok Oğlunun çığlıkları fikrini değiştirirse seslen Duyarım Şerefsizler ben buradayım, bir değişiklik yapın, çocuklardan önce büyükleri öldürün ben buradayım ben buradayım Öldürün lan, öldürün, üç oğlum var üçünü de öldürün, işkence etmeyin lan öldürün lan, öldürün! Hoş geldiniz, ben Ercüment Yıldırım’ın kardeşiyim; Mert

Merhaba Mert Ben seni nereden tanıyorum? Birkaç eğlence mekanında tesadüf ettik Umarım bir daha ederiz, emin ol o zaman daha çok eğlenirsin Şimdi bana yol göster Emin ol sana hep ben yol göstereceğim İlyas Takip et beni Oturun Yılmaz, şu vuruşu yapıp hemen geliyorum Ercüment ayıp oluyor ama Oldu, geçen gün ayıp ettiniz zaten Çağırsaydın da CIA vursaydı senin yerine o topa Sen niye yoruluyorsun Ercüment Bey Ölmek isteyen İlyas da gelmiş Evet abi, belli ki hala ölmek istiyor İstiyorum ama adres vermiş olmama rağmen hala gelmediniz Aslında Mert geldi, hayatını bir kadın kurtarmış, şu geçen eğlendiğin kadın Neyse, ne vardı Yılmaz, ne için geldiniz? Sizi masamızda görmek istediğimizi söylemek için geldik Kimler görmek istemiyor? Biz Çakırbeyliler O zaman olmaz, telefonda Yılmaz’a da söyledim oy birliğiyle geleceksem gelirim dedim yoksa Hızır Reis’i de, kardeşini de, hatta oğlunu da unutun Ercüment’ciğim, ben söylediklerini ilettim Ünal Bey’e, Ünal Bey de Ercüment akıllı adamdır mesela aynı durumda Ercüment olsaydı Mert’in kabul oyu vermesi kendisinden beklenemezdi dedi Neticede ailesine ihanet eden masaya hayli hayli ihanet eder, bu yüzden masadaki arkadaşlar İlyas ve Alparslan’ın hayır demesini kabul etmeni istiyor Ne diyorsun Mert? Makul yani Ünal Bey’in dediği gibi sen de aynı durumda olsaydın ben de evet demezdim, kabul etmezdim Şimdi tabii bu durumda senin istediğin tam olarak gerçekleşmediği için bir şey daha isteyebilirsin diye düşünüyorum ben Siz daha ne isteyeceksiniz lan? Yılmaz, Hızır Reis’in ölmemesi için buraya gelmişsin ama gelmişken de İlyas’ı öldüreyim diye yanında mı getirdin buraya? Yemin ederim onun için geldim, bak sen beni öldürüp o masaya otursan var ya senin için delikanlı diyecek en az iki kişi bulursun Sen, sen ne halt yaptın da masadan saygı bekliyorsun? Madem ben yetmiyorum, benim delikanlılığım az o masada o zaman benimle birlikte o masada bir üye daha oturacak Hayda, bu nereden çıktı şimdi Ercüment? Kim kim, senin eksikliğini kim giderecek, tamam o da gelsin, kim? Ben kim dersem o İnşallah CIA’in bizzat kendisi oturur, vallahi gelsin otursun Bunu kabul edersem Hızır ve oğlu serbest bırakılacak, hem de hemen

Oğlanı bilmem, o CIA ile Davut arasında bir konu ama Hızır’ı bıraktırırım İki şey istedin, ikisini de isterim İlyas pazarlığa başladı abi Bu saygısızlıkla ikinin birini alır Masa adına söylediklerimi kabul ediyor musun Yılmaz? Kabul Ben etmiyorum Senin ret oyunun bir önemi olmadığını az önce Yılmaz söylediği için o masaya oturmayı kabul ettim Dostlarımıza haber ver Mert, Hızır Reis’i serbest bıraksınlar, görüşme bitmiştir Hadi İlyas Ercü, Mert Beyler eğer abimin yanında yeğenim de gelmezse sizi birbirinizin kanında boğarım, ant olsun Masamda böyle terbiyesizlikler istemem, bunu Ünal’a ilet Yılmaz Masaya gelince siz iletirsiniz Hızır’a, masanın lideri Hızır Reis Bu rezilliği bitirmezsen seni burada öldürürüm Görevin bu mu? Senin görevin ne, insanlara işkence ederek ülkene düşman etmek mi? Tamam anlaşma yapılmış zaten, al Hızır’ı da git İkisini de Oğlanı vermem, Davut’u sıkıştırmak ve ilerde Hızır’a karşı koz olarak kullanmam için o çocuk bana lazım Hızır da, İlyas da, Alparslan da benim kontrolümde, bu çocuk da bu aileye ait, o da benim kontrolümde Bu ailede biri öldürülecekse veya kullanılacaksa buna ben karar veririm Suzi Buna itiraz edersen seni bu gece evinde öldürürüm Planlarımı bozuyorsun Daha iyi plan yaparsan bozmam, bu kadar kötü plan yapma Ünal seni kandırıyor Beni kimse kandıramaz Bekle, görürsün Tamam, al adamlarını da git Geldiğim arabaya yerleştirsinler, beni görmelerini istemem

Nedir durum? Durumları iyi değil, istersen direkt hastaneye gönder Teşekkür ederim Hızır, benim yanımdasın Oğlum Oğlun da iyi Olacak Tamam tamam, ben alırım bırak, gel Çok üzüldüm, iyi misiniz? Hastaneye mi gidelim yoksa doktor mu çağırayım? İlyas’ı arar mısın, gelip bizi alsınlar Ben ararım Kıyafette getirsinler lütfen Tamam, tamam Bizi vermeleri için ne verdiniz? Senin vermediğin ama benim senin için verebileceğim bir şeyler Doktor ister misin oğlum? İyiyim ben, iyiyim baba Bir telefon verirseniz annesini arayalım, merak etmesin Ben Davut’u ararım Olur Buyur abi (Telefon Çalıyor.) Efendim Suzi? İkisi de mi, iyiler mi? Tamam, tamam hemen geliyorum tamam Ünal’a teslim etmişler, abim de, yeğenim de İyiler miymiş amca? Pek değil Abim üstüne üst baş istemiş Vehbi abi Ercan, aşağıdaki dolaptan Reis ile Hızır Ali’ye bir şeyler getir Hemen abi Biz de gelelim mi İlyas? Yok, gerek yok İkimiz gideriz amca Biz bekleyelim mi? Duruma güre haber veririz abi Annelere haber vermek lazım Alparslan Tamam Şahi Ağa, ben hallederim, amca

Ne diyorsun Şahin Ağa? Ne diyeyim Servet, Hızır ölmediyse bile ondan habersiz yapılan anlaşmadan öldü var say Öyle deme Şahin Ağa, Reis bunu kimsenin yanına bırakır mı? O masadan kimler geldi, kimler geçti? Az önce o da gelip geçiyordu Biz yine de bekleyelim, dayı belki gelip dedi ki ben anlaşma manlaşma tanımıyorum, saldırıyoruz diye hazır İlyas da, diğerleri de biliyor Evelallah gider sabaha kadar hallederiz bu işi Evelallah Sensin enişte, sensin Ya ne zaman desem ki işler yoluna girdi, tırlar ile para taşıyoruz her şey allak bullak oluyor Ya Servet abi bütün derdimiz bu mu abi, Hızır abi bir taraftan, oğlu bir taraftan kim bilir ne haldeler yani bizim bütün derdimiz bu mu abi? Yok civcivim yani nazar mı değiyor, göze mi geliyoruz, göze mi batıyor bizim tırlar yani o açıdan Herkes kalsın evine gitsin, Reis bir talimat verecek olursa ben size bildiririm burada durup boşu boşuna nefes tüketmeyin Abi gidip alalım, kim bilir ne durumdalar, niye burada bekliyoruz ki? Alparslan Ünal’ın yanına gittiğinde bizi arayacak, Ceylan Of, ben bu işlere bulaşmasın diye elimden geleni yaptım, yirmi üç yıldı memleketime dönmüyorum! Niye bunları yaşıyorum ki ben? Ceylan bunları ilk defa yaşamıyorsun, sen içimizdeki en metanetli insansın hadi toparla kendini biraz Ben elimi yüzümü yıkayayım O kadar tuhaf ki Nedir tuhaf olan? O kadar çok böyle şey yaşadım ki artık üzülemiyorum bile böyle robot gibi duruyorum hiçbir şey söyleyemiyorum Hiçbirimiz bir şey söyleyemiyoruz ki ama hiçbirimiz de robot değiliz, canımız yanıyor, içimiz acıyor ama o da bizi biz yapıyor aile yapıyor, onun için bir ailen varsa onu korumak için her şeyi yapmalısın güzel kızım Açıkçası Hızır Ali’nin bırakılmasına çok şaşırdım Amerika’ya geri gönderiliyor diye bekliyordum en iyi ihtimalle İstediği zaman buradan alıyorlar zaten Yılmaz, niye oraya o kadar uzağa göndersinler? Çok ezmişler mi? Evet Ee şimdi nasıl zaptedeceğiz Hızır ile Davut’u? Davut’u Hızır zapt edecek, Hızır’ı da kaldıysa aklı İyi misin?

İyiyim ben Bir şeyi yok, sabaha bir şeyim kalmaz iyileşirim, morluklarım iyileşir mi? Aslansın, Aslan Oğlum, Alparslan seni eve götürsün Annenler sana bakar Baba, annem üzülür şimdi Bu gece size gelsem olur mu? Olur Ben merak ederler diye söyledim Ararız yolda Olur, ararız oğlum Şimdi size bir soru soracağım kısa ve net cevap verin, kabul etmeyeceğim bir şeye el kaldırdınız mı? Biz el kaldırmadık amca ama bizim hayır dememizin de bir önemi yoktu Geri kalan herkes kaldırdı yani Evet Acıkmışsınızdır, bir şeyler hazırlattım Eve gideceğim, bütün olanları konuşmak için sonra bir araya geliriz Dinlen Hızır, sonra konuşuruz Parfümün güzelmiş Teşekkür ederim Anneciğim Müsait misin? Müsaitim kızım Babaannem aşağıda ağlıyor, sen de geldiğinden beri buradasın Kötü bir şey mi oldu? İlyas amcan Anne Ben bu eve ilk kez gelmedim burada yaşıyorum Babama bir şey mi oldu? Yok kızım, gelecek birazdan babanlar

Anne, bu sefer her ne olduysa kimsenin ağzına sakız olmadı; demek ki kötü bir şey oldu Mübeccel abla bile bilmiyor düşün Bir kaza diyelim, olur mu? Babanız ile Hızır Ali bir kaza geçirmiş diyelim bu konun da üzerine daha fazla gitmeyelim ne olursun İyiler mi bari? Umarım Allah’ıma çok şükür Lütfiye bir şeyler hazırla, abim ile Hızır Ali aç Tamam abi İyi misiniz? İyiyiz babaanne Kaza işte Sarılma anne Allah’ıma çok şükür, Allah’ıma çok şükür Hoş geldin Geçmiş olsun baba Kaza geçirmişsiniz herhalde Hızır Ali nasıl, annesinin mi yanında? Burada, aşağıda Biz ona da geçmiş olsun diyelim Acıyor mu?

Sen ağlayınca acıyor Ağlamayacağım söz Alparslan benim de geleceğimi söylemiş mi? Söylemiştir o, abi Nevzat yine de yapacak mı operasyonu? Yapacak Ya daha kötüye giderse işler? Daha kötüsü mü, sen mi öleceksin Handan, ben mi Ceylan mı? Çocuklarımız öldürüyorlar, bundan daha kötüsü en? Meryem anne, bir şey yemek istemiyorum Biraz dinlensem bana yeter Beni kırmayacaksın değil mi? Al bakalım Sen özlemişsindir şimdi bir annenin sana çorba içirmesini Bir de ben size anne dediğimde ban kızıyorsunuz Kızmayacağım Anne, vallahi konu o değil, Esra da umurumda değil Benim de umurumda olduğunuzdan değil ama bunlar başımıza geliyorsa ettiğiniz günahlar yediğiniz haltlar yüzünden geliyor, siz hala halt etme peşinden niye koşuyorsunuz? Haklısın anne Kim o sarı kız, de bana Bu aralar takıldığım biri anne O sopaların abinin değil senin yemen lazım Bir dahakine ben yerim anne Bana bak Bana bak O karınla barışacaksın Benim öyle bir karım yok, anne Hoş geldiniz

Alparslan, Hızır Ali Gel teyze Hoş bulduk Hadi, bir kaşık daha oğlum söz bu son Gel Ceylan Güzel oğlum benim Geçmiş olsun Hepimiz için Meryem, hepimiz için Hızır Ali doğru söylüyor, herkesin bir annesi olsa da sen hepimizin annesisin Bu ne iştir Handan? Abin ne diyor bu olanlara? O da bunu konuşmaya geldi anne Benim deli uşaklarım ile devlet bir olsa düşman mı kalır karşımızda? Birler anne, birler Bu yüzden bu düşmanlar bu kadar üstlerine üstlerine geliyor Ellerine sağlık Lütfiye Nevzat bende haber bekliyor, adam size işkence yaptığı mekandan birazdan çıkacak ve hemen oranın çıkışında yok edilecek Sen niye kafanı sallıyorsun Alparslan? Amcam ile dayımın olduğu yerde diyecek lafım yok De, de Amcacığım, dayıcığım eğer böyle bir şey yapılacak olursa bugün Hızı Ali ile Hızır amcam yarın herkes hedefte olacak, onlar için o adamın önemi yok Devletler için kişilerin önemi yok diyen sen değil misin dayı? Evet, benim ama yaptırım uygulamazsan bir süre sonra etkisiz kalırsın Buraya kadar geldiniz şeref verdiniz, benim için, Hızır Ali için, doğru bildiklerinizi yapmak için bir tepki göstermek istediğinize eminim

ama ben bir devlet görevlisi değilim, mafya babasıyım, oğlum da benim yolumdan gelecek belli ki şimdi göstereceğiniz herhangi bir tepki zafiyet olur O adamlar neticede bir devleti temsil ediyorlar, biz her ne kadar o devleti sevmesek de burada olmalarını istemesek de buradalar Şimdi sizden istediğim Nevzat Bey’i arayın operasyonu iptal etsin Bırakın kendi işimi kendim halledeyim Bir suç adamı olarak, bir mafya babası olarak, bir aile babası olarak bana yaşattıklarının oğluma yaşattıklarının, aileme yaşadıklarının ki buna siz de dahilsiniz, bırakın hesabını kendi mi sorayım Hedef iki komiseri, talimatımı bekleyin Efendim Nevzat? Efendim, görevimi yerine getirmek için emrinizi bekliyorum Efendim son otuz saniye Görev iptal Nevzat Efendim doğru mu anladım, görev iptal mi dediniz? Evet iptal geri dönün Emredersiniz efendim, görev iptal, tekrar ediyorum görev iptal, toparlanın gidiyoruz Sen niye burada teksin? Ablan annemin yanında odasındalar, abinler de salonda, özel bir şeyler konuşuyorlar Hızır Ali’ye gidelim dedim, burada kalmak istediğini söyledi Kalacak tabi, burası onun da evi Teşekkür ederim Uyudu mu Hızır Ali? Uyusun diye çıktım abi, burada kalacakmış bu akşam Gitmeden ben de bir göreyim müsaitse Tabi, buyurun Hızır, ben burada kalabilir miyim en azından bu gece?

Tabi kalabilirsin, sen evimizin yengesisin, burası senin de evin sayılır Sağ ol İyi misin? Ne önemi var? Benim için var Ne diyeceğimi bilmiyorum, oğlumuza oğlumuza böyle bir şey yaşattığım için özür dilerim Senden özür dilerim Umarım oğlumla daha güzel anıların olur, ne diyeyim Hızır? Bu gece buraya geldiğime bakma, sabah bana yaptığın şey yüzünden seni affetmeyi düşünmüyorum Beni affetmek Bu sabah bana yaşattığın şey yüzünden seni Hızır’dan da, Hızır Ali’den de beter ederim Sen bir kendine gel Yenge, kendinden de iyi bilirsin ki bizim aile tehdite gelmez Ne yaparsın, sarı bir kadın bulur yatar mısın? İstediğim kişi ile istediğim şeyi yaparım Yapamazsın Sen abine benzeyemezsin Ben karımı boşuyorum, sen de abimden memnun değilsen boşa yenge Ne oldu, bu ailede boşanma yok diye İlyas nereye gitti? Sen az önce bana boşanma tavsiyesinde mi bulundun? Memnun değilsen Memnun değilim senin bu halinden hiç memnun değilim Bu kadar şey yaşadım yapmadım, sırf senin yüzünden abini boşarım İlyas Anladın Ceylan, hadi biz müsaade isteyelim

Aklını başına topla Teşekkür ederim, iyi akşamlar Biz burada neyi bekliyoruz? İşin mi var Seçkin? Yok yani güvenlik açısından mı yoksa bir yere mi gidilecek? İşin varsa git Seçkin Tamam abi tamam, bir şey demedim Alparslan abi ile İlyas abi burada olduğumuzu biliyorlar mı Fahri abi? Niye bilsinler Reha? İyi, bilmesinler abi Senin bildiğin bir şey var mı abi? Var Reha var Ne yaptı dedin abi? Zibidi zibidi elindeki golf sopasını sallaya sallaya, bir tek ben değil beni istediğim benim dediğim bir kişiyi daha alacaksınız o masaya dedi Ne diyeyim İlyas, her şeye evet demişsiniz? Abi, biz bir şeye evet demedik İyi Hadi kalkın gidini yorgunum yatacağım Kalalım amca Kalıp ne yapacaksınız, hadi evinize? Hadi Peki abi Saklanın Hızır nereye? Beni bilirsin, öfkemi atmadan uyuyamam İlyas nerede, Alparslan nerede? Onlarlık bir şey değil Hızır Ben de seni seviyorum bir tanem Aha bildiğim buydu işte, herkesi yolladı çıktı Çök çök çök

Hey! Nereye Reis, bir şey lazımsa biz alır getirirdik? Bir can alıp geleceğim eğer peşimden gelmeye kalkarsanız sizin de canınızı alırım Reis, biz de boş boş oturuyoruz, bir şey yapmayız maksat kalabalık olsun Fahri baba Tamam Reis tamam Ah be Fahri abi! Hızır Çakırbeyli, Ercüment ile görüşmek istiyorum Efendim, Hızır Çakırbeyli geldi, Ercüment Bey ile görüşmek istiyor Nereye gelmiş, kimle gelmiş? Tek başına gelmiş efendim, aşağıda Masasına oturduk ya, tek başına geldiğine göre pazarlık yapacak Abi, Hızır öyle pazarlık adam değil Evet, en azından benim pazarlı yapacağım bir adam değil, git getir Hızır Reis buyurun, abim sizi yukarıda bekliyor

Sen kardeşi misin? Evet İyi Hızır Reis, üzerinizde başka silah var mı? Bu kadar çabuk beklemiyorduk Hızır Reis Gel buyur, seni dinleyelim Bununla mı oynuyordun? Adamların oğlumun hayatı ile oynarken Sayemde sen de, oğlunda hayattasın